dagishundarna

Alla inlägg under juni 2013

Av Karlstads Hunddagis - 12 juni 2013 14:43

I dagens inlägg står Tomas Ledin för texterna och dagisfröknarna för bilderna!   


  -"ÅÅÅ det ligger i luften, nånting e på gång.."


  -"Vi ska gömma oss i varandra, långt ifrån alla andra. Där ingenting runtomkring kan störa... oss två."    


  -"Sensuella Iza(bella)!"


  -"Vi är på gång, vi är laddade vi är tända!!"


  -"I´m crazy about you...."   


 -"Dra ner rullgardinen, släck alla lampor som stör".


  -"Sommaren är kort, det mest  regnar bort...."   


  -"Jag gör vad som helst för dina ögon skull!"


  -"Kom och håll om mig!"


  -"Hon e flickan som gör allt för att göra mig lycklig, flickan som bara vill mig väl!"


  -"Spring spring spring spring spring släpp häs... hundarna fria!"    


  -"Det går en vind av längtan........".


  -"Never again, will I look into your eyes, never again..."  


  -"Just nu vill jag leva, Just nu! Just nu, vill jag känna, Just nu! Känna luften i mina lungor!"


  -"Man måste gilla läget!"


  -"Det finns inget finare än kärleken, ingen vind är starkare än, kärleken....kärleken."


  -"Vi sjunker ner i sanden, låter dagen få bli som den blir. Det kanske blir en lunch i skuggan, en siesta, va vet jag..."


  -"Det här är mina bästa dagar, mina bästa dagar har jag med dig".    


  -"Sen rusa hon iväg, hon hade bråttom förstås, för bråttom för att hinna se.... att jag följde hennes gång med en förundrad blick!"


  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards