dagishundarna

Alla inlägg under september 2011

Av Karlstads Hunddagis - 17 september 2011 19:12

Under veckorna som gått har det börjat ett gäng nya hundar på dagis. Allt från små valpar till jättestora fullvuxna hundar. Här kommer en kort presentation!



-"Jag är liten men jättepigg och glad! Busa i hagen älskar jag! Och jag pussar gärna hundkompisarna!"


-"Jag (till höger) hittade min favoritplats snabbt. Vem kan motstå så söta tjejer?!"  



-"Nyfiken och pigg, det är jag det! Hagen är dagen höjdpunkt när man kan springa, "brottas" och gräva!"


   -"Håller med föregående vovvare!!! Och när jag blir lite trött, så sätter jag mig hos fröken och blir klappad en stund".


  -"Jag är lika snäll som jag är stor. Och jag är väldigt pigg så jag vill helst springa hela tiden :-)".



-"Jag är väldigt snäll. Det bästa jag vet är att sitta i någon dagisfrökens knä och bli klappad läääääääänge".  

Av Karlstads Hunddagis - 8 september 2011 20:54

Vi har tyvärr tekniska problem med bloggen. Men vi jobbar på det! Den som väntar på något gott ;-)

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards