dagishundarna

Alla inlägg under december 2013

Av Karlstads Hunddagis - 21 december 2013 12:01

 

Vi önskar alla hundar och kunder en riktigt god jul

 

och hoppas på ett nytt härligt hundligt 2014!

 

  




 

Av Karlstads Hunddagis - 6 december 2013 18:12

Idag kom vintern och snön. Många hundar blev som valpar igen och röjde i snön. För unghundarna var det första gången de såg snö, med blandade reaktioner. Och vissa gillade bäst att krypa ner i en varm och go bädd.


-"Jippi!!"


-"Nä fy vilket väder! Värm mig!"


Isglass på pinne   


Mys...


 

-"Om jag rullar ihop mig så mycket jag kan så blir det varmt och skönt!"


-"Vad är detta??"


-"Ta det coolt lilla tjejen, det är bara snö."


En liten boll av varm go päls   


-"Skönt med täcke så man kan var ute läääääänge i snön."


-"Jaha, får man aldrig nån mat på detta stället?"


Snöstorm! Håll i hatten!


"Bröderna" bus kurar i hop sig i soffan.   


-"Skönt här i soffan och kul att vara med på bild!"


Snöpyssel.


-"Jag fick inte busa i snön jag. Är skadad. Men vänta bara tills jag blir frisk! Då ska det busas!"


-"Måste jag verkligen gå ut??"   


-"Kom igen! Jag vill ut!"


-"Jag och kyla går inte ihop. Jag är faktiskt en Italiensk vinthund och vi ska vara i värme!!!!"


Gänget hänger.


Jo, det ligger en pudel under filten!   


-"Skönt...."


Finns det hjärterum så finns det stjärterum!   


Aktivering.


Personalmys. Vissa kan konsten att utnyttja fröknarna bättre än andra.  


Jaha, man kan till och med få fröken att borsta pälsen.   


Ha en trelig helg i snön!   

  


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards