dagishundarna

Alla inlägg under november 2012

Av Karlstads Hunddagis - 10 november 2012 14:46

I hagen gäller "godis eller bus" inte bara nu i dagarna, det gäller varje dag! Favoritsysselsättningen är antingen bus eller godissök. Sen är det förstås en del mys, snosande, grävande och strosande också. Här kommer två filmsnuttar, och en bunt med foton;


FILM 1


FILM 2


-"Godis eller bus?"  


-"Inget godis... då busar vi!"   


-"Fy vilket dåligt godis de har på detta stället! Blä!"   


-"Hääääär! Vi har hittat godis under stockarna!" 


-"Nu blir det bus! Vem vill försöka ta min pinne?"    


-"Jag tar ett hopp över våra nya agilitystockar jag!"


Med den blicken blir det nog ordentligt med bus!  


Promenad i höstskogen!


Mys med personalen!  


Mys med kompisen!


Frysemys!


En del har sån tur att de har en matte som stickar fina och varma tröjor åt dem! 


Och en del har på sig ullkoftan hela tiden!   


Torkning efter en blöt promenad!


-"Hallå! Jag är ny på dagis. Här bor jag och min gyllene kompis!"


Snart ZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzz...    


-"Sitt fint!"   


  






Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards